Як ми займаємося. Початок роботи. Етапи роботи.


Початковий етап

Спочатку йде тестування.  На цьому етапі  визначається рівень який студент має до початку занять.   Визначаються цілі яких особа хоче досягнути у результаті навчання і орієнтовний час за який можна цих цілей досягнути.  Я складаю попередню програма занять з конкретною особою і роблю орієнтовний розрахунок часу..

Далі йде співбесіда.  У процесі співбесіди ми уточняємо вихідний рівень студента/ки, домовляємося про дні та години уроків. Я роблю уточнену програму занять.

Далі -пробний урок. Це звичайний урок тривалістю 75 хвилин+завдання для самостійної роботи.

Після пробного уроку людина визначається чи хоче вона продовжувати співпрацю. Якщо так, то тоді вже йде оплата за перший період навчання.

Далі-ми займаємося у визначеному режимі протягом визначеного терміну. Відбувається перехід до "основного етапу" занять.



Основний етап занять.
У залежності від початкового рівня студента, цілей та інтенсивності уроків, як показує досвід основний етап може тривати від 20 до 50 уроків. За цей час нам зазвичай вдається досягнути таких цілей:

1) Вивчити основи граматики+отримати розуміння основних законів англійської граматики( оскільки англійська мова будується на певних логічних принципах/законах)

2) Зрозуміти основи методики, або як треба вчити іноземну мову, які є підходи до вивчення мови, які є їхні переваги та недоліки.

3) Зрозуміти де можна взяти безкоштовні матеріали для вивчення мови, та як треба з ними працювати.

4) Трохи підтягнути мовні навики: Переважна більшість студентів, які навіть мають певні знання(інколи навіть досить грунтовні знання) на початку не вміють або соромляться говорити англійською. Одна з цілей які ми ставимо у нашому курсі-допомогти людині "розговоритися".

Інколи основний етап складається з 2-х періодів(підетапів). У перший період нашим основним завданням є підтягнути граматику, у другий період-розвинути мовні навики( переважно навик усного мовлення, оскільки з цим як правило студенти мають найбільше проблем).

Зведена мета "основного етапу/основного курсу"-дати студенту необхідну базу( методичну, граматичну, матеріальну) з тим щоб далі він/вона або займалися самостійно або продовжували займатися зі мною.. але все одно за умови того що людина буде багато займатися сама( слухати, читати, писати, поповнювати словниковий запас).

"Пост-основний" етап.
Деякі студенти по завершенню основного курсу виявляють бажання займатися й далі. На цьому етапі ми займаємось на уроках розмовною практикою+вдосконалюєм знання граматики+розбираємо вживання слів і виразів.  На домашню роботи виноситься вдосконалення навику сприйняття на слух+навику читання+письмова практика+розширення пасивного словникового запасу.