Початковий етап
Спочатку йде тестування. На цьому етапі визначається рівень який студент має до початку занять. Визначаються цілі яких особа хоче досягнути у результаті навчання і орієнтовний час за який можна цих цілей досягнути. Я складаю попередню програма занять з конкретною особою і роблю орієнтовний розрахунок часу..
Далі йде співбесіда. У процесі співбесіди ми уточняємо вихідний рівень студента/ки, домовляємося про дні та години уроків. Я роблю уточнену програму занять.
Далі -пробний урок. Це звичайний урок тривалістю 75 хвилин+завдання для самостійної роботи.
Після пробного уроку людина визначається чи хоче вона продовжувати співпрацю. Якщо так, то тоді вже йде оплата за перший період навчання.
Далі-ми займаємося у визначеному режимі протягом визначеного терміну. Відбувається перехід до "основного етапу" занять.
Основний етап занять.
У залежності від початкового рівня студента, цілей та інтенсивності уроків, як показує досвід основний етап може тривати від 20 до 50 уроків. За цей час нам зазвичай вдається досягнути таких цілей:1) Вивчити основи граматики+отримати розуміння основних законів англійської граматики( оскільки англійська мова будується на певних логічних принципах/законах)
2) Зрозуміти основи методики, або як треба вчити іноземну мову, які є підходи до вивчення мови, які є їхні переваги та недоліки.
3) Зрозуміти де можна взяти безкоштовні матеріали для вивчення мови, та як треба з ними працювати.
4) Трохи підтягнути мовні навики: Переважна більшість студентів, які навіть мають певні знання(інколи навіть досить грунтовні знання) на початку не вміють або соромляться говорити англійською. Одна з цілей які ми ставимо у нашому курсі-допомогти людині "розговоритися".
Інколи основний етап складається з 2-х періодів(підетапів). У перший період нашим основним завданням є підтягнути граматику, у другий період-розвинути мовні навики( переважно навик усного мовлення, оскільки з цим як правило студенти мають найбільше проблем).
Зведена мета "основного етапу/основного курсу"-дати студенту необхідну базу( методичну, граматичну, матеріальну) з тим щоб далі він/вона або займалися самостійно або продовжували займатися зі мною.. але все одно за умови того що людина буде багато займатися сама( слухати, читати, писати, поповнювати словниковий запас).
"Пост-основний" етап.
Деякі студенти по завершенню основного курсу виявляють бажання займатися й далі. На цьому етапі ми займаємось на уроках розмовною практикою+вдосконалюєм знання граматики+розбираємо вживання слів і виразів. На домашню роботи виноситься вдосконалення навику сприйняття на слух+навику читання+письмова практика+розширення пасивного словникового запасу.